Τι είναι το Call To Action

Για όσους ασχολούνται με το online marketing ή έχουν κάποια επιχείρηση online το Call Τo Action ή CTA είναι κάτι « ιερό ». Πολλές φορές η αποτελεσματικότητα του επιφέρει σημαντικά έσοδα στην επιχείρηση μας γι’ αυτό και πρέπει να

 

Τι είναι το Call το Action ;

Πρόκειται για ένα κουμπί/εικονίδιο ή ένα link με ένα λεκτικό που προτρέπει τον χρήστη να κάνει click προκειμένου να ολοκληρώσει μία ενέργεια, για παράδειγμα να ολοκληρώσει μία αγορά ή μια εγγραφή σε ένα newsletter.

Σας δείχνω  παρακάτω κάποια παραδείγματα

 

Kissmetrics.com

 

Απλό και άμεσο “ Try Kissmetics ” προτρέπει τον χρήστη να δοκιμάσει την υπηρεσία βάζοντας από την διεύθυνση του site του.

 

Evernote.com

 

 

Evernote το απόλυτο εργαλείο σημειώσεων στον κοσμό, χρησιμοποιεί το slogan της εταιρείας ‘Remember Everything ‘και το call to action κουμπί που σε προτρέπει να κάνεις εγγραφή δωρεάν. ‘ SIGN UP FOR FREE’

 

Plaisio.gr

Όλοι ξέρουμε το πλαίσιο και αρκετοί από εμάς έχουμε κάνει και αγορές. Σίγουρα κάποια στιγμή πατήσαμε ένα CTA κουμπί που μας προέτρεπε να αγοράσουμε κάτι ή να δούμε ένα προϊόν ή προϊόντα όπως αυτό εδώ που μας λέει ‘Μπες εδώ’

 

 

Αφού είδαμε με κάποια παραδείγματα το τι είναι το Call to Action θα σας προτείνω κάποια tips τα οποία δεν είναι standard για όλες τις σελίδες, δοκιμάστε τι ακριβός ταιριάζει στο δικό σας site

1.       Ευθύτητα – Be Direct

Η Ευθύτητα μετράει θετικά  ‘ Μπες εδώ ‘ (πλαίσιο) καλό είναι να επιλέγετε ένα ρήμα σε προστακτική σε ενικό ή σε πληθυντικό. Χρησιμοποιώντας ενικό ερχόμαστε πιο κοντά στον πελάτη, προσδίδει μεγαλύτερη οικειότητα ενώ ο πληθυντικός ‘Κατεβάστε το’ δείχνει περισσότερο σεβασμό αλλά είναι πιο απρόσωπος.

2.       Μοναδικότητα – Be Unique

Χρησιμοποιήστε κάτι έξυπνο μία λέξη που ταιριάζει στο αντικείμενο τις επιχείρησης ας είναι κάτι τραγικά απλό αλλά να είναι μοναδικό.

3.       Κράτησε το απλό – Make it easy

Αυτό αφορά την μετάβαση από το click to action. Βάλτε τον επισκέπτη να συμπλήρωση μια φόρμα με λίγες λεπτομέρειες, μία εγγραφή σε ένα newsletter, ένα login με το λογαριασμό του google ή του facebook

4.       Η αίσθηση του κατεπείγοντος – Be urgent

Δώστε την αίσθηση στον επισκέπτη – υποψήφιο πελάτη ότι ο χρόνος της προσφοράς τελειώνει. Είναι μια τακτική που χρησιμοποιούν πολλά μεγάλα Online καταστήματα όπως το amazon βάζοντας ένα ρολόι να μετρά αντίστροφα προς το τέλος της προσφοράς. Δώστε στον πελάτη να καταλάβει ότι είναι προσφορά ( έχοντα διαγραμμένη την παλιά τιμή) και το χρονόμετρο να μετρά αντίστροφα, είναι μια τακτική που δουλεύει.

 

Κλείνοντας θα ήθελα να σας προτείνω να δοκιμάσετε και να πειραματιστείτε ανάμεσα σε χρωματισμούς, σχέδια και φυσικά την θέση που θα βάλετε το Call to Action κουμπί σας.

Όπως είπα και παραπάνω δεν υπάρχει κάποια μέθοδος η οποία θα δουλέψει 100% στο δικό σας site ή ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να κάνετε συνδυασμούς να μετράτε τα αποτελέσματα και κατόπιν να ξαναδοκιμάζετε. Μπορεί να φαίνεται σε πολλούς ένα απλό κουμπάκι στο site αλλά στην πραγματικότητα είναι ένα σπουδαίο εργαλείο που μπορεί να κάνει την διαφορά και να σας οδηγήσει στην επιτυχία.