Συμβουλές για ένα πετυχημένο eshop

Συμβουλές για ένα πετυχημένο eshop .

Ώστε ήρθε η ώρα να φτιάξεις το δικό σου eshop. Ταιριάζει με στην επιχείρηση σου και πιστεύεις ότι θα αυξήσεις τα έσοδα σου. Ακούγετε καλή ιδέα και όπως συμβαίνει με κάθε ιδέα ποτέ δεν ξέρεις αν θα πετύχει αν δεν την δοκιμάσεις. Στις μέρες μας το να φτιάξεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι δύσκολο. Το να φτιάξεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα  που να πουλάει όμως δεν είναι τόσο απλό. Σε αυτό το άρθρο θα προσπαθήσω να σας δώσω κάποιες συμβουλές για να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες σας να φτιάξετε ένα πετυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

1.       Πάρτο σοβαρά

Αντιμετώπισέ το σαν ένα φυσικό κατάστημα. Κάντο σωστά ή μην το κάνεις καθόλου. Έχω ακούσει αρκετές ατάκες του στυλ, ‘εγώ πουλάω από το facebook τι να το κάνω το e-shop ‘ . Το παν είναι να αποφασίσεις από την αρχή τι ακριβώς θες, 

2.       Μάθε την αγορά

Στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου το ένα κατάστημα βρίσκετε ακριβός δίπλα στο άλλο ή όπως συνηθίζουμε να λέμε, ένα click μακριά. Κάνε σωστή έρευνα γύρο από το προϊόν ή τα προϊόντα που θες να πουλήσεις . Προσπάθησε να βρεις προϊόντα που θα ξεχωρίσουν και να μην είναι διαθέσιμα σε όπιο ηλεκτρονικό κατάστημα και να μπεις.

3.       Μην φοβάσαι τα σχόλια από τους πελάτες.

Τα σχόλια από τους πελάτες του καταστήματος είναι πολύ σημαντικά. Αν είναι θετικά θα δεις τις πωλήσεις σου να εκτοξεύονται αν είναι αρνητικά δίνοντας τους προσοχή θα μπορέσεις να εντοπίσεις λάθη και να τα διορθώσεις. Σβήνοντας τα σχόλια ή να μην παρέχεις την δυνατότητα αυτή είναι χειρότερο από το να έχεις και κάποια αρνητικά σχόλια.

4.       Απλούστευσε όσο μπορείς την διαδικασία αγοράς

Έρευνες δείχνουν πως όταν ξεκινάει η διαδικασία πληρωμής όλοι νιώθουν λίγο έως πολύ άγχος. Στο διάστημα αυτό προσπαθήστε να μην ζητάτε από τον πελάτη άχρηστες πληροφορίες ή να κάνει για παράδειγμα ένα share σε κάποιο social την αγορά του. Το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να ολοκληρώσει την αγορά. Εξηγήστε την διαδικασία στον πελάτη κάντε τον να νιώσει άνετος και ασφαλής.

5.       Πες την αλήθεια

Αν ένα προϊόν είναι εξαντλημένο, ενημέρωσε το κατάστημα σου για αυτό. Αν κάνεις κάποιο λάθος σε περιγραφή ή σε αποστολή απλά πες την αλήθεια και παραδέξου το λάθος σου. Ξέρω θα νιώσεις κάπως άβολα αλλά πίστεψε με ο πελάτης το αναγνωρίζει αυτό και θα το καταλάβει. Αν προσπαθείς να τους κοροϊδέψεις τότε σιγουρά δεν πρόκειται να ξαναμπούνε στο eshop σου.

6.       Θυμήσου ότι  πουλάς φωτογραφίες

Ο πελάτης αυτό που θα δει είναι μια καλή φωτογραφεία. Να χρησιμοποιείτε καλής ποιότητας φωτογραφίες και να είναι αρκετά μεγάλες ώστε να μπορούν να είναι ευδιάκριτα τα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Αν δεν μπορείς να το κάνεις εσύ βρες ένα επαγγελματία φωτογράφο να σου κάνει τη δουλειά. Επίσης να προβλέψεις λήψεις από διάφορες γωνίες και άλλα χαρακτηριστικά του είδους όπως χρώμα μέγεθος.

7.       Περιγραφή

Μια καλή περιγραφή είναι εξίσου σημαντική όσο και μια καλή φωτογραφία. Δώστε στον υποψήφιο πελάτη να καταλάβει ακριβώς τι είναι αυτό που πάει να αγοράσει. Αν η περιγραφή σας σας καλύπτει τότε είστε ένα βήμα πριν την πώληση.

8.       Υποστήριξη

Το λεγόμενο after sales support. Το αγόρασε και του χάλασε, εκεί πρέπει να είστε δίπλα στον πελάτη σε αυτό που του έχει συμβεί, να τον ενημερώσετε για την διαδικασία αλλαγής ή επισκευής. Να μην χεριάζετε να συμπληρώσει 10 χαρτιά και να στείλει 5 email για να γίνει το αυτονόητο. Δημιουργήστε μία διαδικασία ιδιαίτερα απλή. Εταιρείες από μικρές γίνανε κολοσσοί απλά προσφέροντας άψογη υποστήριξη